zondag 3 november 2013

Marks & Spencer

Van mijn moeder hoorde ik een tijdje terug dat ze het zo jammer vond dat er nergens in Nederland meer een Marks & Spencer te vinden is. Ik had echt geen idee waar ze het over had. Ze vertelde me dat dat een winkeltje was waar je allemaal Engelse hapjes en spulletjes kunt kopen. Nou, ik zal je vertellen ik hou echt mega veel van scones en thee en all that stuff dus ik vond het meteen helemaal leuk. Helaas zijn ze er niet meer zei mijn moeder toen. 
Het leuke deel van dit verhaal; Sinds een paar weken kan je bij elke BP (je weet wel dat tankstation met zo'n groene bloem) shoppen voor Engelse hapjes!! Er is namelijk een MS (Marks & spencer) afdeling!! Ik ben echt zo happy net dit nieuws! Ik vroeg mijn moeder dan ook meteen om daar even te tanken en natuurlijk even een paar scones mee te nemen...:) Ik heb ze gegeten, en ze zijn echt mega lekker!!
Zeker even langsgaan als je ouders gaan tanken!! 

Lfs
Eliza

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

laat een comment achter: