woensdag 1 januari 2014

Happy new year

Vandaag is het natuurlijk 1 januari 2014, de eerste dag van het nieuwe jaar, een jaar vol nieuwe ervaringen en oude bekende routines zoals naar school fietsen.

Voor sommige mensen betekent dit nieuwe jaar, een hele nieuwe start en voor andere vooral goede voornemens waarmaken. Voor weer andere betekent een jaarwisseling niet zo veel. 
Ik vind het altijd wel spannend, je weet nooit wat het nieuwe jaar je weer gaat brengen! 

Wat ik verwacht van 2014, is dat het een heel mooi en gezellig jaar gaat worden, nog beter dan 2013.
Ik hoor volgende week vrijdag welke musical we gaan spelen met het Rjt, en die donderdag hoor ik ook welk toneelstuk ik met mijn klas ga spelen, dus dat is super spannend én natuurlijk mega leuk!! 

Mijn goede voornemens voor dit jaar? 
Ehm, tja... Dat is een goede vraag! 
Ik heb er natuurlijk wel een beetje overnagedacht;
- ik ga me meer aan mijn eigen afspraken houden, bijvoorbeeld als ik me voorneem om elke ochtend te stretchen, moet ik dat ook echt doen! 
- eerder aan mijn huiswerk beginnen
- weer net zo lenig worden als ik was toen ik nog danste.

Volg me ook op Social media :

Insta: _elizzza_
Twitter: @misshagelslag 
Pinterest: elizaishere 

Elke maand doe ik op Instagram een photo challenge, dat houdt in dat ik volgens een lijstje elke dag een foto post. Zo'n lijstje zoek ik op op het internet en ik kies dan gewoon de leukste. Typ in op Google: bijv. January photochallenge maar in maart typ je natuurlijk maart in. ( of March) 
Deze maand gebruik ik dit lijstje op insta: 

Ik wens jullie allemaal een heel gelukkig 2014! Tot volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

laat een comment achter: