zaterdag 18 januari 2014

Musical 2



Vandaag weer een tag die ik vanaf nu elke week ga posten, mijn 'musical adventures'! 
Dit is dus post 2 omdat, het artikel over welke musical eigenlijk post 1 is.

Gisteren was de eerste workshop ter voorbereiding van de audities voor Aladdin. 
Mijn groep had gister zang.
Normaal hebben we in 1 les bijvoorbeeld  zang en dans, maar gisteren dus alleen zang.

Iedereen mag 1 nummer kiezen die hij op de auditie wil zingen.
Je kon (als vrouw)  kiezen uit deze 3 liedjes:
Het lied van de geest- de geest 
Als ik vrij zou zijn- Jasmine
Arabische nacht- verteller(s).
Ik zing net als 3 andere meisjes uit mijn groep, het nummer 'als ik vrij zou zijn'.

We moesten toen met alle mensen die het liedje gaan zingen, het voorzingen en dan kreeg je een paar tips van Jonathan.
Wij dus met zijn drieën. Ik vond het best wel eng de eerste keer, ik stond echt helemaal te beven, haha :). 
Toen we het een paar keer zongen, vond ik het juist alleen maar leuk! 

Ik had het wel beter voorbereid dan die andere 2 meiden, dus ik zong wel het hardste... ☺️
Na de pauze moest iedereen ook nog een keer solo, wat nog enger was...
 Vlak voordat ik aan de beurt was, kwam Rachel even kijken. 
Whaaa neee niet nog meer publiek dacht ik eerst! Maar toen ik was vond ik het alleen maar fijn dat zij me ook al kon horen, voor het geval dat ik mijn auditie a verknallen, dan weet zij ook dat ik beter kan ;). En gelukkig ging het best wel goed! 
Ik ga nog wel goed oefenen, maar het was toch wel fijn om b.w.v al een keer auditie gedaan te hebben.

Volgende week spel, ben benieuwd!

Bedankt dat je deze lang post heb gelezen, en tot volgende keer!

X Eliza 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

laat een comment achter: