zaterdag 11 januari 2014

Welke musical?!

Hey,
Gisteren was het vrijdag, en dat betekent dat ik al weet welke musical wij als vrijdaggroep van het Rjt gaan spelen in november 2014.

Onze vorige regisseur slaat ( in ieder geval) dit jaar over omdat hij naar Rome gaat. Dat betekent dat wij natuurlijk een nieuwe regisseur nodig hadden. Rachel, die ook de zaterdaggroep regisseert, gaat dit jaar met ons werken aan de nieuwe productie.

Omdat wij haar nog niet zo goed kende, begonnen we met een kennismakings opdracht. Eerst vertelde ze wat dingen over zichzelf en toen mochten wij aan het werk. 
De opdracht was om in groepjes van vier, een mini soap of musical te maken. Van elke speler in je groepje moest de naam minstens 5 keer genoemd worden. Elke speler moest ook 1 eigenschap van zichzelf kiezen en die extreem vergroten.
Zo zat er in mijn groepje een grapjas, een verlegen en onzeker meisje, een giechelend kind en een perfectionist.
Ik was de perfectionist. 
We speelden een balletgroep, ik dansde 'perfect' en het onzekere meisje niet. Daar werd een grapje over gemaakt en om gechiecheld. 
Ik ben alleen wel bang dat de groep mij nu ziet als iemand die zichzelf perfect vind inplaats van iemand die alles perfect wil doen. Wat overigens best mee valt.

Maar goed, hier meer dan genoeg over; de nieuwe musical.
We zaten in een grote kring en Rachel gaf een aantal hints over de musical zoals dat een van haar hobby's ook; Buikdansen is, het zich ergens heel ver afspeelt, en uiteindelijk liet ze het woord 'olielamp' vallen.
Ik geloof dat toen het kwartje viel. 
We gaan ALLADIN spelen!!
 
In eerste instantie was ik niet echt super enthousiast, maar ik begin het steeds leuker te vinden!
Welke rollen er allemaal zijn?
Nou ga maar eens na; Alladin, Yasmine, de geest, de sultan, Jafar en zijn papegaai, een vliegend tapijt( ja dat is een rol)  en zo nog een aantal bijrollen.

Welke rol ik het liefste wil spelen?

Het lijkt me heel leuk om het vliegend tapijtje te spelen.  Ja het klinkt gek, dat vond ik eerst ook, maar het is echt een rol! Als tapijtje moet je veel ratslagen en koprollen doen, veel springen huppelen een rennen, handstanden, bruggetjes enzovoort. Dat lijkt mij superleuk! 
Juist omdat ik ( niet dat ik al zo veel rollen heb gespeeld in mijn leven, maar ook qua zangstijl enzo) altijd gevoelige rollen speel en, als kleedje ben je juist niet echt gevoelig haha.

Ik heb geloof ik wel wat concurrentie, veel meiden van mijn leeftijd willen ook wel kleedje zijn, dus de kans is niet enorm groot dat ik het word. 

Als ik dat dus niet word, wil ik ook wel een verteller zijn, die dan b.w.v uit het spel komt en uitlegt hoe het verhaal verder gaat en dan weer meegaat in het spel.

Ik ben heel benieuwd naar de rolverdeling! En ik ga knallen op de audities!!

Heb er zin in!!

Greetz 
Eliza ♡

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

laat een comment achter: