maandag 3 februari 2014

App of the month: February

Hey!

Ik had hem al een aantal keer voorbij zien komen op youtube en bij mijn vrienden, maar tien vond ik het alleen maar super irritant. 
Toen vanmiddag zowat de hele school het zat te spelen dacht ik; laat ik het dan ook maar downloaden: Flappy Bird!
 


Het is een heel verslavend spel (ik waarschuw je maar vast) waarbij je een klein vogeltje door de buizen moet zijn te krijgen door op je scherm te tikken. 
Ik ben nog niet verder gekomen dan buis 5, en daarom is het ook zo verslavend; Je wil steeds verder komen! Echt heel frustrerend!! 

De app is te downloaden in de App store en is volgens mij ook voor Android beschikbaar. Als je een iPhone hebt, moet je wel minimaal iOS 6.0 hebben, anders kan je hem niet downloaden.

Ik zou hem zeker op je mobiel zetten als je van gamen houd, en ook als je normaal gesproken niet zo weg ben van verslavende spelletjes (zoals ik dus). 

Tot welke buis ben jij gekomen? 
X Eliza



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

laat een comment achter: