zaterdag 15 februari 2014

Musical 7: Zang & spel auditie


Heey,
Gisteren was de zang en spel auditie voor Aladdin. Iedereen zong een liedje en speelde een monoloog. Klinkt heel simpel, is ook redelijk simpel, maar toch ook doodeng! 
Naarmate je langer in de groep zit, zal het wel minder worden denk ik, maar voor de eerste keer auditie doen in de vrijdaggroep vond ik super spannend! Ik had er ook wel heel veel zin in hoor, maar de spanning overheerste hahaha :). 
Ik was als 16e, dus ik moest best wel lang wachten tot ik aan de beurt was, maar je doet auditie voor de hele groep dus je kon wel kijken hoe de andere het deden.  Toen ik ging zingen was ik heel erg schor en had ik een soort kikker in mijn keel, maar dat was op het einde wel minder. Ik baal wel van mijn zang auditie, maar ik had het niet echt kunnen voorkomen dus tja... Mijn spel auditie ging voor mijn gevoel nog  beter dan gepland :) ik ben over het algemeen wel tevreden.

Volgende week: de rolverdeling!! Spannend!!! 
Bye x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

laat een comment achter: