zaterdag 22 februari 2014

Musical 8: OMG!!

Hi
Alle audities zitten erop, en gisteren heeft het artistiek team van de vrijdaggroep de rolverdeling bekend gemaakt.

Ondanks dat ik een kwartier op de tram had gewacht, was ik veel te vroeg net als altijd. 
Toen iedereen er was, begonnen we met de rolverdeling. Ik was echt super benieuwd maar verwachtte niet veel bijzonders, ik zit er immers nog geen jaar bij. 
Eerst werd je naam genoemd en dan je rol. 
En toen was ik. 
Rachel zei: "Eliza, dan mag ik jou feliciteren met je rol, want jij speelt Yasmine!"

OMG OMG OMG 
Ik heb gewoon de hoofdrol!!!
Ik had het echt  echt niet zien aankomen, zoals ik al zei is dit is mijn eerste jaar en er zijn zo veel goede spelers!!
Natuurlijk vind ik het super cool maar het is nog zo onwerkelijk! 

Deze week gaat het niet door vanwege de vakantie, maar ik kan niet wachten tot we beginnen!! 

Greetz Eliza

Foto gemaakt door mijn vriendin Britney 😉

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

laat een comment achter: