zondag 16 maart 2014

Musical 10: Lekker zingen!

Hi,

Eergisteren heb ik de hele dag (daar bedoel ik natuurlijk de 2 uurtjes op het rjt mee die trouwens veel te snel gaan... ;)) lekker gezongen. Eerst een uur met de hele groep, en na een korte pauze, samen met Aladdin haha.

Iedereen ging dansen, behalve wij. Dat vond ik wel jammer omdat ik dansen stiekem toch wel het allerleukste vind om te doen. Ik geloof dat ik sowieso niet of nauwelijks meedans in de musical. Nou misschien houdt Yasmine heel erg van dansen haha! Ik moet natuurlijk niet zeuren, want ik heb wel de allerleukste rol en daar ben ik ook super blij mee!!

Goed weer terug naar zang ;) :
In de musical heb ik een solo en een duet met Aladdin die we dus vrijdag geoefend hebben. Ik had er met zangles ook al aan gewerkt dus dat was wel handig, nu ging het eigenlijk meteen goed! Er zit ook een twee stemmig stukje in, dat is wel cool.

Gister avond ben ik met de Vrijdaggroep naar de musical Alice in Wonderland geweest, die gespeeld wordt door de Zaterdaggroep van het rijswijks jeugdtheater. Het is een musical met veel liedjes en humor. Wil je voor vanavond of volgend weekend nog kaarten bestellen, klik dan hier .

x Eliza

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

laat een comment achter: