zondag 23 maart 2014

Musical 11: Zing & Speel, schoolfeest en lazy sunday

Hey!

Vrijdag was weer super leuk!
Eerst aan het duet gewerkt bij zang, daarna de nieuwe scene doorgenomen.
Het is nog veel improviseren en uitproberen, wat tekst en plek betreft, maar dit is juist ook weer leuk omdat je er veel van kan leren.
Ik vindt het heel fijn om met Rachel te werken, ze heeft hele goede tips en ze ziet precies waar je sterke en minder sterke kanten liggen.
Ik heb het minste ervaring met acteren, maar dat neemt niet weg dat ik het super leuk vind om te doen! Acteren is super leuk omdat je eigenlijk geen limiet hebt, alles is mogelijk. Je krijgt veel inspiratie door naar series en films op tv te kijken, maar het gewoon veel doen is denk ik toch de beste inspiratiebron.

Het zingen gaat ook steeds beter, al moeten we nog wel werken aan onze inleving tijdens dit 'liefdes-duet' haha :P Ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat, al hebben we dat natuurlijk zelf in handen...

Gister avond was het schoolfeest. Ik was met een paar andere meiden naar een vriendin gegaan om met een muziekje op de achtergrond, ons zelf op te tutten, haartjes te krullen, om te kleden en samen te eten. Dat was echt super gezellig!
Het thema van het feest was 'circus'. Echt een *piep* thema als je het mij vraagt, maar goed. Het gaat om de gezelligheid! De DJ was niet echt goed, maar er werd toch wel gedanst. :)
We zijn met een slang (!) op de foto geweest, dat was echt heel bizar, super glibberig, en hij bewoog!
Over het algemeen heb ik het heel leuk gehad.

Vandaag is wat je noemt een Lazy Sunday, op je kamertje met stapels tijdschriften, een schaar, 'all of me' aan, een moodboard maken.
Dat is eigenlijk wat ik altijd doe op zo'n zondag, lekker mooie dingetjes knippen en plakken, heel relaxing :)

Wat doe jij op een lazy sunday? Laat een comment achter!

Ik ga lekker door met knippen, tot volgende keer!

X Eliza

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

laat een comment achter: