zondag 27 april 2014

Blogs I like

hey!
Lang niets gepost, dus vandaag weer een post, met mijn 2 favoriete blogs! Ik volg ze bijna elke dag en haal er elke keer weer inspiratie uit. Daarom leek het mij leuk om deze blogs met jullie te delen,

De eerste blog is die van Teske de Schepper:  Teskuh.nl


Alle bovenstaande foto's komen van Teske's blog.

Ik vind Teske's blog altijd heel erg leuk om te volgen, omdat ze heel veel variĆ«rende post op haar blog zet. Haar onderwerpen gaan van make-up tot food, en van lifestyle tot persoonlijke posts. Ze schrijft leuk en weet ook altijd goed wat ze wil zeggen met een artikel. Ik krijg altijd veel inspiratie van haar blog, ze maakt mooie foto's en ze heeft leuke onderwerpen. 
Ik volg haar nu bijna een jaar, en nog steeds gaan haar artikelen me niet vervelen.
Teske heeft ook een youtube kanaal: Teske de Schepper. Teske heeft meerdere kanalen, maar op deze zet ze het meeste.
Stiekem ben ik toch wel meer fan van haar filmpjes dan van haar blog.. :)

De tweede blog die ik met jullie wil delen is de blog van Britney: Britjuh


Alle bovenstaande foto's komen van Britney's blog.

Dit is de blog van Britney. Britney is een hele goede vriendin van mij, en ik wist pas kort dat ze ook een blog heeft. Toen ik er op ging kijken vond ik meteen al dat het er super mooi en professioneel uit ziet. Britney maakt heel veel foto's zelf, en het past ook altijd heel goed bij de tekst.( wat natuurlijk fijn is haha :)). Haar artikelen zijn meestal niet zo ellendig lang als de meeste blogs (mijn blog bijvoorbeeld..) maar ze weet er toch altijd alles in te zeggen wat ze wil zeggen. Haar posts gaan over veel verschillende dingen, make-up, lifestyle enzovoorts, maar ze zet er ook regelmatig tags op, en dat vind ik altijd heel leuk om te lezen. Net zoals de tips bijvoorbeeld, om te plannen. Daarnaast vind ik het ook altijd leuk om te lezen wat iemand zoal bezig houdt. Wat rjt verhalen betreft, is het voor mij bekend terrein natuurlijk maar toch :).
Britney zit ook op youtube: Britney hier zet ze vooral filmpjes op van haar "Een dag uit mijn leven" posts. Haar laatste video was toen wij met de Unicorns (meer uitleg volgt) een dagje gingen bowlen <3
(en ja nu voel ik me cool) 

Ik ben benieuwd naar jullie meningen, en welke blogs jullie volgen!

X Eliza

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

laat een comment achter: