dinsdag 15 april 2014

Dance


Haai

Even een kort bericht, want ik heb niet zoveel zin om lang te gaan typen.
Vrijdag mocht ik onverwachts dansen inplaats van zingen! Vond ik echt super leuk! Dansen blijft voor mij toch het aller aller leukste om te doen! (zingen is ook super leuk hoor!!)
Maar omdat ik dansen toch wel erg mis, ging ik opzoek naar een nieuwe dansschool. Dat was nog best lastig omdat sommige scholen of te ver weg, of te duur, of niet een goede les enz. hadden.

Uiteindelijk ben ik toch gegaan voor Balletschool Ypenburg. Daar ga ik volgende week een proefles modern en klassiek ballet volgen. En misschien ook spitzen les! Dat zou ik echt helemaal te gek vinden! Dat wil ik al zo lang!!
Vrijdag mag ik weer dansen op het Rjt! :)

Oke ik ben echt super slecht in korte berichten schrijven hahah..
Ik ga nu aan mijn huiswerk biologie... Ben zo blij als het meivakantie is..!

Nou dan ga ik nu echt hahaha
BYE
Elizaaa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

laat een comment achter: