zondag 6 april 2014

Update

Hi

Zoals je ziet is de lay-out van mijn blog helemaal anders geworden!
Ik ben er best wel eventjes mee bezig geweest, dus ik hoop dat jullie het mooi vinden!
Er zijn ook 2 nieuwe pagina's bij gekomen waar je mij op mijn social media kunt volgen, en waar wat meer info staat over mij en mijn blog.

Natuurlijk kan het altijd beter en mooier, dus voor tips en kritiek sta ik altijd open.

Ik heb de afgelopen 2 weken niet echt meer nieuwe berichten gepost, maar ik heb het gewoon nogal druk gehad. En ik geef ook wel toe dat ik er niet altijd zin in had. Ik ben sowieso niet echt heel goed in dingen standaard op een bepaalde tijd te doen, dus ik ben benieuwd tot hoelang ik mijn musical tag vol houd!

Als ik niets post, betekent dat natuurlijk niet dat ik niet met mijn blog bezig ben, ik ben continu aan het brainstormen voor nieuwe tags en posts.

Tot snel, met veel leuke nieuwe dingen!

X Eliza


1 opmerking:

laat een comment achter: