zondag 4 mei 2014

School & stuff

Ik heb het dus echt ontzettend druk met mijn 2 biografie werkstukken die ik dinsdag moet inleveren, en daar lijdt mijn blog nogal onder.
Ik heb een biografie gemaakt over Julie Andrews (The Sound of Music) en daar ben ik net mee klaar. Ik heb ook net een mailtje met vragen gestuurd naar mijn oma, waar ik ook een biografie over maak.

Soms haat ik school echt. In de vakantie is het de bedoeling dat je een beetje rust krijgt. (ik hou van de mensen die nu mijn hyperventilatie en extreme slappe lach begrijpen. Sorry voor deze vaagheid, als er meer duidelijkheid is zal ik er uitgebreid over bloggen)
Maar goed, waar was ik... Oh ja, school. In de vakantie hoor je lekker rustig te kunnen relaxen en chillen, en niet 2 biografie werkstukken te maken!
School op zich vind ik geen probleem, dan ben je met je vriendinnen en je leert dingen enzo, daar heb ik echt niets op tegen. Het stomme is, dat je dan nog een uur naar huis moet fietsen, en dat je als je dan dood moe thuis komt, nog je huiswerk moet gaan maken!
Ik denk dat ik niet de enige ben met dit probleem, maar ja, wat kunnen we er aan doen?

Ik wilde eigenlijk van deze post een een artikel maken van wat ik de afgelopen dagen heb gedaan, maar ik was even afgeleid haha.
Vandaag is het doden herdenking. Ik zou eigenlijk naar den haag gaan, naar de duinen, maar aangzien ik nog m'n bio's af moest maken, mijn broertje naar rugby is, en mijn zusje bij mijn oma logeerde, is dat er niet van gekomen. Wel ben ik vanavond natuurlijk even 2 minuten stil.
Morgen ga ik naar het Bevrijdings festival op het Malieveld, dus dan moeten mijn bio's af zijn...
Ik zit echt in de stress, want ik moet ook nog tekeningen maken enzo... ohoh...
Eigenlijk zit ik nu ook mijn tijd te verspillen, maar het moest even.
Ik ga nu kijken of mijn oma al heeft terug gemaild, dus byeee!

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

laat een comment achter: