dinsdag 20 mei 2014

The Unicorns

Vlnr: Rachel, Marieke, Emma, Britney, ik, Charlotte
Hi!

Deze post gaat over unicorns. Ja unicorns, want unicorns bestaan. En heel toevallig ken ik er 5. Het zijn  alle 5, stuk voor stuk hele lieve, hele gekke, hele knappe en hele slimme unicorns. Ik heb ze leren kennen bij het Rjt, en ookal ken ik ze eigenlijk net 1 jaar, zou ik niet weten hoe ik zonder ze moest. In deze post ga ik ze aan jullie voorstellen, zoals ik eerder had beloofd.







~Rachel~
Karakter:
Dit lieve meisje die je hier links op de foto's ziet, is Rachel. Rachel is denk ik wel de gekste van ons allemaal. En dan moet je toch wel wat bereikt hebben hoor! ;) Maar Rachel is ook wel een van de liefste, ze staat altijd klaar voor iedereen, een cijfert zichzelf helemaal weg. Wat helemaal nergens voor nodig is, want ze is super getalenteerd, en ontzettend lief en grappig.
Bij de musical Kruimeltje speelde Rachel; Keesie, en in Aladdin gaat ze het vliegend tapijtje spelen! Rachel heeft verkering met Oscar, die ook bij de unicorns hoort, ze zijn ontzeeeetend cute saampjes! <3 Rachel speelt in de I will miss you musical Rachel.
Bijnamen: Schaapje, Shiny unicorn, eekhoorntje, aapje, Rach, #teamtomatenketchup
Raarheid factor:  8 ;)


~Marieke~
Karakter:
Waarschijnlijk worden al deze beschrijvingen bijna het zelfde, want ze zijn allemaal zo lief! Net als Rachel is Marieke altijd ontzettend lief, en ze denkt altijd aan anderen, voor ze aan zichzelf denkt (zo komt het tenminste over hahah :)) Marieke is ook heel intelligent, en weet altijd goed waar ze mee bezig is. Als je haar zou ontmoeten, zou je vast en zeker denken: 'Die Marieke is echt een schat,' En als je haar zou horen zingen; 'Woooow zij is zo goed!'
Bij de musical Kruimeltje was Marieke Saskia, en in Aladdin speelt een van de  paleiswachten en is ze dansspecial. Marieke speelt piekje het poepj ein de I will miss you musical.
Bijnamen: Piekje, Sugar unicorn, tijgertje.
Raarheid factor: 7, piekje heeft gewoon heel veel humor, en is niet perse gestoord ofzo, hoewel...


                                                                                   ~Emma~
Karakter:

Emma is echt weer een gevalletje apart... Nee hoor ^_^ Emma is ook wel een heel gek poepje, maar dat  is juist ook zo leuk aan haar! Ze doet gewoon lekker wat ze leuk vind, en is gewoon een hele lieve vriendin. Ze geeft altijd hele goede raad ;) en je kunt altijd bij haar terecht, je kunt haar echt vertrouwen. Emma staat onder ons bekend als Mevrouw Emma, en dat komt omdat ze automatisch onze 'leider' is haha. Ze is het oudste en (meestal) het volwassenste, ze houd (ze probeert het) orde in ons kippenhok (unicornhok) als dat nodig is en denkt wel het beste na over consequenties van dingen...
Emma speelde in Kruimeltje; politieMAN (wat haar haar hele leven blijft achtervolgen) en in Aladdin is ze een haremmeisje. In I will miss you regisseert ze en speelt ze Emma.
Bijnamen: Emsel, varkentje, Rainbow Unicorn, uil, Bertha Koemans...
Raarheid factor: 8,3... <3 


~Britney~
Karakter: 
Britney is een heel lief en creatief meisje. Ze heeft vaak goede ideeën, en is origineel. Britney heeft een hele mooie stem, en als je het mij vraagt past ze eigenlijk perfect in elke musical! Haar superrol komt nog wel, dat weet ik zeker. Britney is super gezellig, en een kleine grapjas :) hihi. Britney heeft ook haar eigen blog: BRITJUH waar ze leuke tags doet en een musicaldagboek bijhoud, en meeeerrr. In Kruimeltje speelde Britney; Kaatje, en in Aladdin is ze dansspecial en haremmeisje. In I will miss you speelt zij twinies met Char (en Oscar).
Bijnamen: Britty, Brittuny, katje, Yellow Unicorn, chipmunk..
Raarheid factor: 7,8


<Oscar> 
Oscar is even een 'tussen kopje' want hij vond zichzelf niet belangrijk genoeg voor op deze pagina, maar uiteraard staat hij er toch tussen, want hij hoort bij Rachel en dus ook bij ons. Ik ken Oscar eigenlijk nog helemaal niet zo lang, (pas 2 keer ontmoet) maar ik heb al wel gezien dat het een hele lieve jongen is en dat Rachel blij met hem moet zijn. Ook Oscar is heel getalenteerd, liet hij zien bij hun school musical Spamalot. In dat zelfde stuk speelde hij o.a een teletubbie (Po, die kleine rode) en sinds dien in Rachel helemaal into the teletubbies en de kleur rood... In de I will miss you musical speelt hij twins met Britney en Char
Bijnamen: teletubbie, ozzie


~Charlotte~
Charlotte is ook al weer zo'n schatje. Ze is superlief, en neemt het voor iedereen op ;) Je kan altijd met haar lachen en ze is altijd super gezellie. Het AT begint haar talenten volgens mij nu pas te zien, want talenten heeft Char zeker weten! Char lacht echt ontzettend snel, om alles, bijna net zo snel als Rachel, maar als ze lacht steekt ze ook altijd meteen iedereen aan :). (Ik mis nu de 'traneninmijnogenvanhetlachen' whatsapp smiley :)))) In Kruimeltje speelde Charlotte; Charlotte, en in Aladdin is ze dansspecial en haremmeisje. In de I will miss you musical is ze samen met Britney (en Oscar) twinsss.
Raarheid factor: 7.9


Zo dat waren alle Unicorns! Ik ben heel blij dat ik hun heb leren kennen, in zo'n korte tijd zijn ze heel veel voor me gaan betekenen. Deze vriendinnen wil ik never nooit meer kwijt! Unicorns4life ;) Met hun kan ik me dood lachen, maar ze zijn er ook als ik ze nodig heb, meiden jullie zijn de beste Unicorns eveeeerrr <3



1 opmerking:

laat een comment achter: