zaterdag 14 juni 2014

Musical 12: rjt, Jantje en wk!



Hi!
Gisteren was het een hele drukke avond, om 4 uur Rjt, en daarna om 7 uur met de unicorns naar Jantje waar Britney en David in speelde, en om 9 uur natuurlijk het wk, dat we dik vet gewonnen hebben!

Bij het RJT heb ik eerst een scene gespeeld, die we al bijna helemaal hebben gezet, het is de scene waar mijn solo liedje ook in zit. We hebben de sene voor het eerst met de hele groep gedaan inclusief dans, en het is een heel mooi begin. Ik was er alleen niet op voorbereid dat ik ook meteen moest zingen! Gelukkig ging het heel goed, beter dan normaal :) ik was niet meer zo bezig met wat er allemaal fout kon gaan denk ik hahah.. Daarna ging ik zingen, het duet van Yasmine en Aladdin. We zaten op een heeel mooi geïmproviseerd tapijt, en dat was wel een beetje ehm tja... Bijzonder, maar zang ging verder heel goed.

     Ready :)

     In de pauze pringles duckface lol

Daarna moesten ik en de unicorns iets eerder weg, omdat we naar de musical Jantje gingen! Britney en David speelde hier allebei in en het was heel erg leuk. We hebben handtekeningen van de politie man, de bloemenuitdeeljongen en een random jongen uit het publiek die een achthoorn was.  
    Emma met de achthoorn :)

En toen reden we weer met z'n alle terug naar de ottoburg, vanwaar iedereen naar huis ging. Eenmaal thuis, deed mijn broertje de deur open, en ik ging echt he-le-maal stuk, hij had zijn haar laten doen bij de barbershop, inclusief schijdings lijn en alles, coup a la pelle... Ik lachte me dood 😂 maar hij kan het hebben :)
Toen natuurlijk voetbal kijken, iedereen zat al voor de tv en ik had de eerste 2 goals voor nl gemist, maar toen we gewoon fucking nog 2 keer scoorden, gingen we los hoor :) inclusief vuvuzela's en zingende luidsprekers en al die shit.

Ik heb het gisteren heel erg leuk gehad! 
Nu zit ik in de auto onderweg naar Venlo, en dan daar lekker chillen :)
Byee


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

laat een comment achter: