zaterdag 26 juli 2014

Vakantie, Blog issue, Girlslife

Hi!

De eerste week van de zomervakantie is al weer voorbij gevlogen, en in die week heb ik helemaal niets gepost! Geen excuses deze keer, ik stelde het steeds maar uit... Ik vind het heel leuk om te bloggen, maar omdat ik steeds niet goed weet wat mensen leuk vinden om te lezen, stel ik het uit. Ik kijk zelf veel youtube, en lees steeds minder vaak blogs, dus ik begin de inspiratie kwijt te raken voor leuke posts..

Ik vind het altijd het leukste en makkelijkste om te bloggen over wat ik heb gedaan, of over iets wat ik heb meegemaakt of nog ga doen, maar ik weet dat sommige van jullie dat niet altijd interessant vinden om te lezen. Ook ben ik best onzeker over mijn blog, ik weet dat ik het vooral voor mezelf doe, en dat het tijd kost om een goede en leuke blog te krijgen, maar ik heb niet het idee dat mijn blog wordt gelezen door veel mensen. Natuurlijk ben je niet opeens van zero to hero, maar ik steek wel veel aandacht in mijn berichten en het zou natuurlijk heel leuk zijn als dat word gezien! Ik hoor wel van mensen uit mijn omgeving dat ze mijn blog leuk vinden, maar als ze me niet zouden kennen, zouden ze dan nog steeds over mijn leven willen lezen?

Zo dat was even iets wat ik graag kwijt wilde. Ik wil jullie hierbij vragen om mij tips te geven over wat je graag zou willen zien, en wat beter kan, maar ook wat je al leuk vind. Ik hoop dat jullie een reactie willen geven in de comments. Ik weet dat er soms problemen waren met reageren, ivm blogger account, maar als het goed is kun je nu reageren zonder een blogger account.

Ik ga deze zomer kamperen in Frankrijk, en een weekje naar de Veluwe, dus ik denk dat er dan geen post zullen verschijnen, maar ik zal mijn best doen.

NIEUW KANAAL MET DE UNICORNS: GIRLSLIFE!
Ik heb ook nog een leuk nieuwtje, ik heb deze week een kanaal aangemaakt op youtube, samen met de unicorns, waarop we om de beurt video's zullen plaatsen, zoals challenges, tags, tutorials, vlogs en aaaaallemaal coole dingetjes :) Please abonneer, je zou ons een groot plezier doen, de eerste video komt binnenkort online, dus houdt het in de gaten! Het kanaal heet girlslife, dus zoek ons op, en abonneer!

Dit was eigenlijk best wel een random bericht, maar I dont care :)

Ik hoop dat jullie het wel leuk vonden, vergeet niet een comment achter te laten en te abonneren op ons kanaal girlslife :)
Doei!



1 opmerking:

  1. Je hebt een super leuke blog joh!, maak je echt geen zorgen.
    Ik ben ook pas net begonnen en heb nog niet veel pages vieuws!. Maar groot worden kost tijd en doorzettings vermogen.
    Ik heb misschien wat tips voor een artikel:
    1. Een serie starten zoals mijn Yay or nay.
    Waarin je vertelt wat je van een onderwerp vind(tattoos,food,trends). Ik vind het heel leuk om te lezen en om te schrijven.
    2.Tags. Tag zijn er zoveel en zijn echt heel erg leuk!
    3.My week in pictures.
    Maak elke dag een foto van wat je die dag doet.
    Aan het eind van de week heb je dus 7(of meer) fotos en kan je er een leuk artikel van schrijven!

    Nou dit waren er een paar, er zijn er nog veel meer :D
    Kijk idd op andere blogs voor inspiratie.
    X Sofie
    www.dailysofie.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

laat een comment achter: