dinsdag 16 juni 2015

Musical 13: ANAT3VKA

Hoi!

Een heeeeele tijd geleden schreef ik een stukje over mijn auditie voor Anat3vka, (Ja, het wordt met een '3' geschreven ipv een 'e', omdat dat meer lijkt op het Russische schrift...Ik heb het ook niet verzonnen hahah) en het leek me onderhand wel tijd om je even bij te praten.

Het verhaal:
Het speelt zich af in het Joodse dorpje 'Anatevka', in Rusland, waar alles draait om tradities. Tevye, de melkboer, heeft vijf dochters, waar, door Yente de koppelaarster, een man voor moet worden uitgezocht. Maar de meisjes maken kennis met moderne ideeën, en willen hun eigen man kiezen!
Vele grappige momenten, komische typetjes, prachtige liedjes, en een ontroerend verhaal over het veranderen van de eeuwen oude tradities, en het opgroeien van jonge meisjes en jongens, die worstelen met hun geloof en hun gevoel.

Mijn rol:
Ik speel in cast A (er zijn 2 casts) Hodel, de tweede dochter, dit is redelijk grote rol, en ik vind het ontzettend leuk om te spelen! In cast B speel ik Avram, de enige bewoner van Anatevka die kan lezen, en nieuws aan iedereen verkondigt. Avram is een man, en is anders dan andere rollen die ik tot nu toe heb gehad, en echt wel een leuke uitdaging!

Kom je kijken?
Dit weekend spelen we alweer de premiere, namelijk zaterdag 20 juni. Er wordt dan in cast A gespeeld. Zondag 21 juni spelen we een matinee voorstelling in cast B. Beide voorstellingen zijn op mijn school, en voor kaarten contact opnemen met moi.

Vrijdag 3 juli, speelt cast A nog een keer, maar dan in Theater de Nieuwe Regentes. Op zaterdag 4 juli is cast B weer aan de beurt, ook in het theater. Voor kaartjes ga je naar: www.denieuweregentes.nl .

Lalalala
Ik heb er mega veel zin in, en ik hoop dat we een beetje volle zalen hebben, aangezien de school/groep nog zo nieuw is... Maar dat komt vast goed! De kleding is ook zo mooi!! Maar van mijn laarzen ga ik wel echt blaren krijgen..ohneee.. Dat wordt de pleisterdoos mee naar t theater.. Donderdag hebben we generale, dus wens me vast succes! Oh nee, juist geen succes, toitoitoi! Succes brengt ongeluk he...
Wat een uitroeptekens en punten allemaal...! Tjongejongejonge...

Nou t is mooi geweest, doei!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

laat een comment achter: