maandag 21 oktober 2013

Kruimeltje

Hoi,
Dit jaar ben ik toegelaten in de productie groep van mijn theaterschool. Met mijn groep, de vrijdaggroep (er zijn 2 productie groepen, op vrijdag 1 en op zaterdag 1.) zijn we druk bezig met de musical kruimeltje. Iedereen vraagt meteen wat mijn rol is als ze horen over de musical, maar omdat ik dus halverwege de repetities ben toegelaten, heb ik niet echt een rol . Ik doe wel met bijna alle dansjes en liedjes mee en ik sta best vaak op het podium, maar een rol met tekst en een naam heb ik niet. Ondanks dat vind ik het superleuk om mee te doen met de musical. De meiden (en jongens) zijn allemaal super leuk en iedereen doet zijn best om er iets moois van te maken. Op 16,17 en 24 november staan we op de planken in de Rijswijkse schouwburg. Als het is uitverkocht, spelen we de 23e en 24e van december nog een keer. Ik heb er superveel zin in, en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Kom zeker kijken want het wordt een prachtige voorstelling!! 
Kus Eliza 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

laat een comment achter: