zaterdag 9 november 2013

Ongelukje...

Gisteren had ik net zo als elke vrijdag repetities voor kruimeltje. Dat duurt altijd 2 uur, van 4 tot 6. Gister niet, want we gingen alle liedjes uit kruimeltje zingen voor de bejaarden in het tehuis, en dat zou tot 19.30 duren. Van 4 tot 6 hebben we gerepeteerd en daarna gingen we lekker eten. Iedereen had namelijk eten mee genomen. Omdat we niet echt op schema liepen, moesten we heel snel eten du ik heb snel een oliebol en wat doritos naar binnen gewerkt. 

We liepen in het donker naar het bejaarden tehuis en gingen ons daar omkleden. Ik droeg handschoentjes, een sjaal en beenwarmers dus ik had het behoorlijk warm! 
Het was ook een heel klein podiumpje voor 30 man, dus we stonden echt bovenop elkaar! Ik stond een beetje achteraan. Toen we het 1 na laatste nummer zongen, begon een jongen naast mij opeens heel erg te hijgen. Hij is echt heel erg vreemd dus ik wilde bijna zeggen; he gast doe ff normaal! Maar hij was aan het hyperventileren! Dus gelukkig heb ik dat niet gedaan!! 
Hij liep naar buiten toe en wij gingen door. Bij het laatste nummer hoorde ik mijzelf niet meer zo goed en kreeg ik een suis in mijn oor. Even later werd ik duizelig en zag ik zwarte vlekken voor mijn ogen. Ik heb dat weleens vaker dus ik dacht, ah joh, gaat zo weer weg. Maar nee, het werd zwart voor mijn ogen en ik voelden dat ik naar achteren liep. Het keek net alsof ik het me verbeelde. Ik hoorde alles gewoon, ook dat ik stampend naar achter liep. Toen ik tegen de deur botste was ik weg. Ik werd eigenlijk direct daarna wakker. Het eerste wat ik zei was; Fack ik heb het verpest! Ik vond het eigenlijk niet zo heel erg dat ik was flauwgevallen , ik vond het wel heel erg dat de rest van de groep niet door kon dankzij mij! Ik schaamde me zo!! Natuurlijk kon ik er niks aan doen, maar toch.. Toen ik beneden was in de omkleedruimte, kwam iedereen naar me toe. Ik heb wel 10 keer gehoord dat ze zo geschrokken waren en dat het er zo eng uit zag. Ik heb het nog nooit eerder gehad. Dus ik had het echt niet verwacht! Iedereen was heel lief enzo, ik (het nieuwe meisje) wa meteen populair haha. Ik hoop dat dit de 1e en laatste keer was! 
Kus Eliza

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

laat een comment achter: