zaterdag 1 maart 2014

App of the month: March

Heey,

Vandaag 1 maart, dus ik dacht, laat ik maar meteen een app of the month post doen. Misschien komt er deze maand nog een hele leuke nieuwe app, maar ik wilde toch eerst even de app melden die ik al heel lang en meestal dagelijks, zeker wekelijks gebruik: Instagram.

Bijna iedereen heeft het, of kent het wel, de meeste gebruikers zijn tussen de 11 en 21 jaar in, maar mijn beide oma's gebruiken het ook! ;)
Met de app kan je foto's delen met je vrienden. Je kunt bestaande foto's plaatsen, maar ook een nieuwe foto maken. Tegenwoordig kun je er ook filmpjes van 15 seconden op zetten en mee maken. Er zitten mooie filters bij die de foto's en filmpjes extra mooi maken. Je kan je je vrienden volgen en hun foto's liken.

De photo challenge waar ik het al eerder over had, is op dit moment heel leuk; Je zoekt op internet een foto op van de challenge van de maand, (typ in: photo challenge, march en je krijgt foto's van lijstjes) post die foto op instagram en zet er vervolgens elke dag een foto op van wat er op je lijstje staat.

mijn instagram account is te vinden onder de naam; eliza gerretsen, of surprise_unicorn :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

laat een comment achter: