woensdag 7 mei 2014

School tag



    Hierboven zie je mijn school.. : )

Hi, ik zag deze tag voorbij komen,en het leek me wel leuk om hem ook te doen. Hier komt ie:

1. Hoelaat sta je 's ochtends op?
Ik sta altijd om 06.00 op. Ja dat is inderdaad niet normaal vroeg, maar ik douche 's ochtends en ik heb sowieso even de tijd nodig 's ochtends om mijn make up te doen, te eten, fiets pakken enzovoort.

2. Wat eet je voor je ontbijt?
Ik eet eigenlijk altijd 1 of 2 boterhammen met hagelslag, en soms nog een rijstwafel met jam of iets anders.

3. Hoelaat vertrek je van huis?
Ik moet om 07.30 weg, maar meestal word dat 07.40...

4. Hoe ga je naar school?
Eigenlijk fiets ik bijna altijd naar school, maar als ik daar echt geen zin in heb, of het is heel slecht weer kan ik ook met de tram gaan.

5. Hoelang doe je erover om naar school te gaan?
Nou in mijn fiets tempo wel dik een uur, maar in 3 kwartier zou je het ook moeten redden.

6. Hoe ziet jouw rooster eruit?
Nou elke dag natuurlijk anders, maar ik zou even mijn rooster van maandag beschrijven;
Eerst heb ik 2 uur periode stof, dat wisselt elke 3 weken, bijv. biologie, geschiedenis enz.
Daarna heb ik een pauze van 20 minuten.
Dan heb ik een blokuur gym, zomers is dat op rugby veld HRC...
Daarna heb ik weer een pauze, van volgens mij 40 minuten.
Na de pauze heb ik koor, dat is met iedereen uit met jaar.
Mijn laatste uur op maandag is Frans, en dan ben ik uit.

7. Wat doe je in de pauzes?
De pauze is voor mij vooral ff relaxen, eten, kletsen en als het mooi weer is naar de duinen in het zonnetje zitten.

8. Wat eet je meestal als lunch op school?
Ik neem mijn eigen eten mee naar school, meestal is zijn dat 2 boterhammen met hagelslag; voor elke pauze 1. En ik neem ook bijna altijd iets extra's als een banaan, eierkoek of een scone mee.

9. Wat doe je als je uit bent?
Als ik uit ben? Dan ga ik eindelijk naar huis! haha, eerst een uur fietsen, en dan als ik thuis ben eet ik even wat en kan ik aan mijn huiswerk, dan gaan we al snel eten en is de dag wel weer bijna voorbij.. (wow wat een leven heb ik toch)

10. Wat vind je het leukst aan school?
Ik vind school eigenlijk helemaal niet zo heel verschrikkelijk, ik zie mijn vriendinnen elke dag, leer nieuwe dingen, en beweeg ook nog! (dan bedoel ik dus 20 km per dag fietsen..) Maar natuurlijk zou ik liever iets anders doen dan naar school gaan.

11. Wat vind je het minst leuk aan school?
Het minst leuke aan school, is alle tijd die je er aan kwijt bent. Ik haat het om vroeg op te staan, ik haat het om te fietsen (natuurlijk heeft dat ook een goede kant) en ik haat het om als ik eindelijk thuis ben, weer bezig te moeten zijn met school. Maarja, het is nou eenmaal verplicht en ik probeer er elke dag weer het beste van te maken. :)

Nou dit was het alweer, de school tag. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen over mijn schoolleven haha. Ik ben van plan meer tags te doen, dus als iemand nog iets weet, hoor ik het altijd graag!
Groetjes Eliza

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

laat een comment achter: