zaterdag 1 februari 2014

Musical 4: Dans en open podium!



Heyo,

Gisteren was een lange, maar erg leuke dag. Ik ging weer naar het Rjt voor de dans workshop en deed samen met een vriendin mee aan het open podium van school. 

We waren 's middags al vroeg uit, dus gingen mijn vriendin en ik nog even repeteren bij een andere vriendin thuis. Dat was echt heel gezellig, we hebben twister gedaan en oreo's gegeten... :)

Toen ben ik met de tram naar het Rjt gegaan, (waar ik overigens net op tijd was) voor de dans workshop. Ik had er echt heel erg zin in, dans vind ik toch wel het allerleukste! En ik kon voor het eerst op mijn nieuwe dansschoenen dansen :) .
De workshop was best wel zwaar aangezien we een workout deden voor spieren waarvan ik niet eens wist dat ik ze had....
We hebben een korte combinatie geleerd in Arabische stijl, het ziet er volgens mij heel gaaf uit!!

Toen ik daar klaar was, ben ik snel naar school geraced, en heb snel in de auto een pizza gegeten en me omgekleed. We moesten nog soundchecken, dus dat deden we. We hebben toen eigenlijk vooral gechilled en gerepeteerd. Wanneer de eerste acts begonnen, werd ik wel zenuwachtig, maar niet zo erg als vorig jaar gelukkig. 

Wij waren als 6e act, en we zongen het nummer All of me van John Legend. Toen ik op het podium stond, vond ik het eigenlijk helemaal niet meer eng!
Het ging heel erg goed en het was allemaal heel leuk!! Ik heb nu al weer zin in volgend jaar!!

Tot volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

laat een comment achter: