woensdag 5 februari 2014

Musical 5: School toneelstuk


Hooooi,

Vorige week werd bekend gemaakt dat wij met de klas Harry Potter gaan spelen. Ik hou echt heel erg van toneel spelen en zingen enzo, dus ik had er heel veel zin in.
Harry Potter vond (en vind)  ik eigenlijk niet echt geweldig, maarja ik moet er maar het beste van maken dacht ik.

Vrijdag mocht je opschrijven wie je graag zou willen spelen, en ook wie je dacht dat andere kinderen goed zouden kunnen spelen. Ik had Hermelien Griffel opgeschreven, ze heeft een leuk karakter om te spelen, en is een van de grote rollen. 

Gisteren was het script klaar, en hebben we het voor het eerst gelezen. Tot mijn ergernis mochten we het nog niet mee naar huis nemen....

En vandaag was het dan zover; de rolverdeling. Eerst schreven we alle rollen op, en daarna de spelers. Ik vond het best wel spannend, want ik wilde echt heel graag Hermeliem spelen, of in ieder geval een rol die veel aanwezig was. 

Nou, en toen werd mijn naam genoemd: "Eliza: Olivander!" 
(Olivander is de verkoper van de toverstokken...) 
Shit, dacht ik, dit is niet wat wilde!

Ik heb best veel tekst, maar ik zit maar in 1 scène en alle tekst die ik heb, is alleen maar een beschrijving van allerlei toverstokjes. 
Nou dat zijn dan mijn five minutes of fame....

Ik ben best wel teleurgesteld over mijn rol, het meisje die Hermelien speelt, vind het niet eens zo leuk om op het toneel te staan! Ik snap dan echt niet waarom de mensen die er wél lol in hebben zo'n kleine rol krijgen. Ik was in het begin zo enthousiast over het toneelstuk! En nu  wordt dat elke keer minder. 

Niet dat ik persé die rol wilde zijn, maar dit is gewoon wat ik heel graag doe, dus dan vind ik het heel jammer dat ik dan zo'n kleine rol krijg...

Dit was het dan, binnenkort meer LEUK musical nieuws, want musical ís superleuk!! 

X Eliza 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

laat een comment achter: