vrijdag 27 juni 2014

My week, musical, planning update



Hi,
Sorry sorry sorry dat ik de afgelopen weken niets gepost heb!! Het zijn de laatste weken school, kamp komt eraan en ik heb het weer veel te druk met van alles en nog wat.
Maar daarom hier nu een post met een kleine update van mijn week, rjt, en mijn plannen.

Maandag: Het lijkt al weer een eeuw geleden, maar maandag ging ik gewoon naar school en maakte ik mijn Franse proefwerk, waar ik een 7,3 voor had. (hoe chill, onze school heeft geen proefwerk week :)))

Dinsdag: Ik ben ook gewoon weer leuk naar school geweest, niets heel bijzonders verder geloof ik.


Woensdag: Same here, schooool, en proefwerk wiskunde...

Donderdag: School, en even langs de huisarts.

Vrijdag: School, ijsje gegeten met de unicorns, en toen rjt, daarna dansen.

Wauw bijzonder interessante week was dat zeg... Wel heel chill, gisteren was de laatste echte les dag, aankomende week hebben we voorlichtingsweek, en dan op kamp met m'n klasje :) We gaan op survival kamp, met abseilen, kanoën, in grotten kruipen enz.. Zal dan dus ook niet kunnen bloggen, want mobieltjes zijn (of course :/ ) niet toegestaan, ook niet voor foto's ofzo...

Gisteren was de laatste rjt les :((( Dat vind ik echt heel erg jammer! Ik ga de unicorns waarschijnlijk wel zien, maar gewoon daar zijn met iedereen en repeteren is gewoon zo leuk! We zijn al een heel eind met de productie, we hebben gisteren een doorloop gehad tot de pauze, en dat was wel heel leuk om te zien, wat er al allemaal staat!
De doorloop ging op zich wel goed, er zijn natuurlijk nog veel dingen waar aan gewerkt kan worden, en die moesten we dan ook met post-its op de muur plakken :) De tekst moet ik nog eens goed doornemen, en hoe en waar ik wanneer ben enzo, maar dat gaat helemaal goed komen!
Zang ging ook wel goed eigenlijk.
Ook veel mensen hadden al kleding aan, dat er veelbelovend uit zag... :)

Vandaag is het zaterdag, en ik heb nog wel een aantal dingetjes te doen:
- Ik ga nadenken over nieuwe posts.
- Ik ga om drie uur naar mijn auditie.
Wat auditie?! Iets gemist?
Jup, mijn school heeft (eindelijk) een theaterklas opgestart waarmee ze Anatevka gaan spelen. Natuurlijk wilde ik er meteen graag bij, dus gaf me op voor de auditie :) Ik ga 'Als ik vrij zou zijn' zingen uit Aladdin, en ik moet een scène spelen uit de productie.
- Ik ga de auditie tekst leren.
- Na mijn auditie ga ik naar het nieuwe huis van mijn vader om te helpen met de laatste verhuizingen.

Zo dat was het voor nu, ik zal morgen of vanavond beschrijven hoe de auditie is gegaan en komende week natuurlijk de uitslag melden :)

Tot volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

laat een comment achter: